Translate

dimecres, 22 de maig del 2013

Bossa de piscina

Aprofitant que  aquesta tarda les nenes fan l'exhibició del curset de  piscina al que han anat com activitat extra escolar he pensat en pujar les fotos de la bossa de piscina que hem fet anar aquest any.
Necessitàvem que fos molt grossa per a poder portar en un sol lloc tot el necessari, ja que varem començar el curs sortin de casa amb tres bosses i era molt carregós cada dimecres.
Totes les teles son de l'Ikea la de les nedadores és de cotó i la resta son teles plastificades.





4 comentaris:

  1. jo fa temps que recerco inspiració per fer-ne una pel meu fill i fins i tot potser una per mi per anar al gimnàs. I aquesta roba impermeable de l'Ikea hem sembla genial!!

    ResponElimina
  2. M´encanta aquesta bossa i les teles son xulíssimes!!!! No sabia que a Ikea venguessin tela plastificada.......m´hi acostaré

    ResponElimina
  3. m'encanta! L'altre dia mirava el catàleg de l'ikea per internet i vaig veure que les teles plastificades estan a molt bon preu. Falta anar-hi i que n'hi hagin, com sempre, però ho haurem de provar :-)

    ResponElimina
  4. Molt xula! tampoc sabia que hi havia tela plastificada a l'ikea! Jo tot just avui he comprat una tela (no a ikea) per fer una bossa també per a la piscina.

    ResponElimina