Translate

dijous, 30 de maig del 2013

Con Faldas y a lo loco

Només em ve al cap el títol en castellà de la mítica pel·licula d'en Billy Wilder, que en el seu original s'anomenava "Some like it hot" i que en català i per votació es va anomenar "Ningú no és perfecte"
El cas  es que porto una setmana de faldilles total, i tot això ve de que aquests dies no puc anar amb pantalons , bé sí amb aquells tant còmodes i amples d'estar per casa sí, la millor opció per sortir al carrer és portar faldilles, però jo MAI porto faldilles, i per tant NO tinc faldilles grgrgr només he pogut rescatar un vestidet molt mono i jà està.
Així que mans al fils i  a buscar tutorials senzillets per fer-ne.
Altre vegades anem a parar a Sant Pinterest  i a un pin que tenia al taulell de "pendents" on tenia el minitutorial d'aquest reciclatge de texans  per convertirlos en faldilla i aquest és el meu resultat.
Com no estic avessada a dur-ne, que sigui tant llarga em va molt bé ara però haig d'apendre a no trepitjar-la, o l'hauré d'escursar .





4 comentaris:

  1. La trobo fantàstica i sobretot el que li dona molt caràcter és la tela. Aquesta me l'apunto, però he de trobar una roba que hi vagi tant bé com la teva per fer-ne una.

    ResponElimina
  2. Qué tal más bonita y qué bien queda la falda!!

    ResponElimina
  3. que xula! i quina bona idea per recciclar texans!!!

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt xula! I a més, és una manera d'aprofitar els texans. Genial!

    ResponElimina